Thursday, February 24, 2011


IKAW (Lyrics)

by Irish D. and RSLPhoenix

Sang kita magkilala

Nakita ko sa imo, tanan nga rason sang akon, nga dughan

Sang ako nagaisahanon

Wala mo ako ginpabay-an

ikaw na guro ang ginahulat ko

nga higugmaon

(chorus)

Ikaw guid ya, ikaw guid lang sa dughan

Kag wala na sang iban

Tani mabatyagan mo

Ikaw guid ya, ikaw guid lang napinsar

Kay ikaw palangga ko

Tani mabalan mo

Hutik sang dughan ko

Nga ikaw guid ya

Subong ko nakita

Tuod mo nga pagpalangga, sa luha kag kasadya, yara ka...

Kay wala nako hulaton pa

Kundi ang ihambal nga

Ikaw lang ang tanan, nga unod sang damgo ko...

Di nako magbugtaw pa

(chorus)

Ikaw guid ya, ikaw guid lang sa dughan

Kag wala na sang iban

Tani mabatyagan mo

Ikaw guid ya, ikaw guid lang napinsar

Kay ikaw palangga ko

Tani mabalan mo

Hutik sang dughan ko

Nga ikaw guid ya

(Bridge)

Sa akon nga pagtulog

Ikaw ang napaminsar

Ginbulong mo ang kasubo

Tani di ka na magplayo... (oohwooh)

(chorus)

Ikaw guid ya, ikaw guid lang sa dughan

Kag wala na sang iban (wala sang iban)

Tani mabatyagan mo (mabatyagan mo)

Ikaw guid ya, ikaw guid lang napinsar

Kay ikaw palangga ko

Tani mabalan mo

Hutik sang dughan ko

Nga ikaw guid ya

Salamat, sa imo, Ikaw na guid ya

Kay ikaw ang palanggaon, Ikaw na guid ya...

No comments:

Post a Comment